Direktlänk till inlägg 17 maj 2012

varför????

Av Linda Adolvsson - 17 maj 2012 01:56

blir galen på dessa sömnlösa nätter... fast jag fuskarså kan jag inte sova...


funderar hela tiden på varför?? varför det blev som det blev?? eftersom allt som sagts inte går ihop med vad som händer i verkligen så kan jag inte sluta funderar på varför... Att man ska vara så dum i huvudet att man behöver svar.

Hade bara varit så enklare om man hade kunnat rycka på axlarna och säga ja ha, var det så här det blev.


Mitt humör börjar ju bli mer gämt nu.. tror det är två veckor utan piller nu. Har ätit de i fem år så ja det får ta sin tid. men jag är glad att jag inte är så labil i humöret. Tycker det är så fruktansvärt tråkigt att du inte kunde förstå att det är mina piller som gjort mig så här.. det var inte jag.  är skönt att vet och känna att jag är på väg tillbaka, och att jag inte är den personen jag blev när jag trappade ner medicinen. 

Synd du inte kunde se detta..... eller så ville du inte se detta.


ja jag gråter fortfarande på nätterna som nu... samtidigt som jag tycker det är skönt att få skriva av mig så har jag en sån Ångest för vad jag gjorde när jag trappade ner min medicin man känner mer när man kan sätta ord på sina känslor, det gör ont i en.. Måste förlåta mig själv innan du kan förlåta mig. 


hoppas nu på att jag kan somna när jag har skrivit av mig.....  tack 

 
 
Ingen bild

Sacki

17 maj 2012 05:02

Hoppas allt löser sig vännen. Tänker på dig. Kram

Linda Adolvsson

17 maj 2012 15:43

ja du det gör det säkert men kommer nog ta tid bara kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Adolvsson - 23 november 2012 23:45

hatar att känna så här  hatar att må så här    tänk om man visste vad det var som gjorde att man kände sig så här ...    känner mig så ensam och så avskydd, men jag vet att det inte är sant för jag har mina vänner som är kvar ....    me...

Av Linda Adolvsson - 16 november 2012 18:56

Man kan ju undra var världen är på väg idag och vad hsom händer med människor , var på möte för jag håller på att rehabiliteras in i ett arbete igen .. var det värsta jag har varit med om på länge .. jag själv och fler andra tycker jag har kommit lån...

Av Linda Adolvsson - 25 maj 2012 19:08

Denna känslan.... sitter ute på balkongen,med en kall öl, med musik, och med min hund ..... första gången på länge som jag känner att det löser sig ... känner mig harmonisk och glad :D ja faktiskt.. glad...     Ha ha hmm ovanligt att känna så  ...

Av Linda Adolvsson - 24 maj 2012 16:50

Så fort man drar in facket så börjar det hända lite saker..... nu ska vi se om man får börja jobba snart igen. Saknar att ha saker att göra, saknar ett jobb.    Nu för dagarna så sitter ju bara jag och Luke utomhus på balkongen, går åt mycket myc...

Av Linda Adolvsson - 20 maj 2012 04:03

hur kommer detta sig ... att en del väljer att ta sitt liv?? alla har säkert haft tanken att det vore bättre om jag försvann..   även jag , även du.. men vad är det som gör att vissa vågar ta steget och avsluta sitt liv? Är jag feg som inte vågar...

Presentation


en tant,käring,eller tös som bara vill lägga det gamla bakom sig med tårar och svek och starta om på nytt

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards