Direktlänk till inlägg 7 maj 2012

Måååndag

Av Linda Adolvsson - 7 maj 2012 13:22

.. hua var man iväg för att få lite provsvar.... men ICKE, dom hade rymt mmina provsvar så nu får man se vad som händer... 


Får fasen inte fortf tag i exet ang hunden, fasen vad arg jag är på mig själv att jag lät honom ta henne... hade ju ingen aning att det skulle bli så här mycket bråk. Mår skit när jag inte vet hur hon mår eller något.. att jag inte bara får köpa tillbaka henne.. jag fattar inte det.... 


Känner mig inte vatten värd när det gäller han, hur fasen kan man bli tillsammans med sitt ex inte ens en vecka efter det tog slut mellan han och mig??  och allt är mitt fel, är väl inte mitt fel att han ljög för mig?? 

Värsta är att han har såå mycket makt över mig och mitt mående nu när han har hunden, han kan bestämma att jag inte får träffa henne eller något, och så skulle det ju inte vara.. 


Men känner mig mest trög att jag gick på detta, misstänkte ju redan i början av hans och mitt förhållande att hans ex var ute efter honom... oo vad rätt jag hade men vad trög jag är som trodde på honom... hua vågar man lita på folk igen?? jag hoppas verkligen att jag kan börja lita på någon igen... 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Adolvsson - 23 november 2012 23:45

hatar att känna så här  hatar att må så här    tänk om man visste vad det var som gjorde att man kände sig så här ...    känner mig så ensam och så avskydd, men jag vet att det inte är sant för jag har mina vänner som är kvar ....    me...

Av Linda Adolvsson - 16 november 2012 18:56

Man kan ju undra var världen är på väg idag och vad hsom händer med människor , var på möte för jag håller på att rehabiliteras in i ett arbete igen .. var det värsta jag har varit med om på länge .. jag själv och fler andra tycker jag har kommit lån...

Av Linda Adolvsson - 25 maj 2012 19:08

Denna känslan.... sitter ute på balkongen,med en kall öl, med musik, och med min hund ..... första gången på länge som jag känner att det löser sig ... känner mig harmonisk och glad :D ja faktiskt.. glad...     Ha ha hmm ovanligt att känna så  ...

Av Linda Adolvsson - 24 maj 2012 16:50

Så fort man drar in facket så börjar det hända lite saker..... nu ska vi se om man får börja jobba snart igen. Saknar att ha saker att göra, saknar ett jobb.    Nu för dagarna så sitter ju bara jag och Luke utomhus på balkongen, går åt mycket myc...

Av Linda Adolvsson - 20 maj 2012 04:03

hur kommer detta sig ... att en del väljer att ta sitt liv?? alla har säkert haft tanken att det vore bättre om jag försvann..   även jag , även du.. men vad är det som gör att vissa vågar ta steget och avsluta sitt liv? Är jag feg som inte vågar...

Presentation


en tant,käring,eller tös som bara vill lägga det gamla bakom sig med tårar och svek och starta om på nytt

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards