Direktlänk till inlägg 13 maj 2012

sömnlös natt

Av Linda Adolvsson - 13 maj 2012 10:03

nu har man varit utan piller ett tag och nu börjar funderingarna hur man egentligen har betett sig... vad man har gjort för fel när man gick på medicinen... 


i början tyckte jag det var jätte bra att få antidepresiva för jag mådde verkligen bättre och var piggare då mådde jag dåligt för jag inte hade börjat med dom tidigare i mitt liv... 


Nu undrar jag varför jag inte slutade med dom tidigare och varför jag har betett mig så galet på dom, men det kanske har varit för att jag egentligen inte har varit depresiv utan att min ämnesomsättnign har varit för låg.. vilket dom har kommit på på senare tid. Både deprission och låg ämnesomsättning visar sig ju tydligen på samma sätt. Och nu har de kommit på att jag har vitaminbrist oxå.. Man kan ju verkligen undra hur mycket av alla dessa brister i vitaminer och låg ämnesomsättning har visat sig hos mig som en depression. 


Men fy fasen vad mycket konstigt jag har gjort och betett mig konstigt, fast det som har hänt har hänt... måste försöka se framåt och lära mig av mitt beteende 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Adolvsson - 23 november 2012 23:45

hatar att känna så här  hatar att må så här    tänk om man visste vad det var som gjorde att man kände sig så här ...    känner mig så ensam och så avskydd, men jag vet att det inte är sant för jag har mina vänner som är kvar ....    me...

Av Linda Adolvsson - 16 november 2012 18:56

Man kan ju undra var världen är på väg idag och vad hsom händer med människor , var på möte för jag håller på att rehabiliteras in i ett arbete igen .. var det värsta jag har varit med om på länge .. jag själv och fler andra tycker jag har kommit lån...

Av Linda Adolvsson - 25 maj 2012 19:08

Denna känslan.... sitter ute på balkongen,med en kall öl, med musik, och med min hund ..... första gången på länge som jag känner att det löser sig ... känner mig harmonisk och glad :D ja faktiskt.. glad...     Ha ha hmm ovanligt att känna så  ...

Av Linda Adolvsson - 24 maj 2012 16:50

Så fort man drar in facket så börjar det hända lite saker..... nu ska vi se om man får börja jobba snart igen. Saknar att ha saker att göra, saknar ett jobb.    Nu för dagarna så sitter ju bara jag och Luke utomhus på balkongen, går åt mycket myc...

Av Linda Adolvsson - 20 maj 2012 04:03

hur kommer detta sig ... att en del väljer att ta sitt liv?? alla har säkert haft tanken att det vore bättre om jag försvann..   även jag , även du.. men vad är det som gör att vissa vågar ta steget och avsluta sitt liv? Är jag feg som inte vågar...

Presentation


en tant,käring,eller tös som bara vill lägga det gamla bakom sig med tårar och svek och starta om på nytt

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards